نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


پودر یونیورسال Ultra ISOV 907 گرمی یکی از خاص ترین و باکیفیت ترین مکمل های پروتئینی موجود است که فاقد قند بوده و کمترین میزان کربوهیدرات را دارد. بسته بندی شده در ایران، یونیورسال آمریکا Ultra ISOV کافی است تا نام تجاری بسیار قدیمی و قابل اعتماد یونیورسال آمریکا را یدک بکشد که اولین انتخاب همه ورزشکاران برای عضله سازی و جداسازی عضلات است. میزان کربوهیدرات و 120 کالری در هر فنجان این مکمل را به بهترین شکل تبدیل کرده است. انتخاب ورزشکاران برای رژیم غذایی و دوره های عضله سازی. Ultra IsoV یونیورسال با 78% پروتئین وی ایزوله (تهیه شده با روش فیلتراسیون غشایی که بالاترین خلوص را دارد) و 6% کربوهیدرات به صورت پودر طعم‌دار در بسته‌های 907 گرمی موجود است. Ultra Iso V Universal اندازه گیری نشده است، اما میزان مصرف در هر وعده 32 گرم است که شامل: 25 گرم پروتئین، 2 گرم کربوهیدرات، 120 کالری و 1 گرم چربی کل است.

فواید پروتئین وی ایزوله در بدنسازی

این پروتئین فواید زیادی در بدنسازی دارد. استخراج پروتئین آب پنیر از محصولات پنیر لبنی. این محصول برای حذف چربی و لاکتوز فیلتر شده و به صورت پودر خشک می شود. خالص ترین و غلیظ ترین شکل پروتئین آب پنیر ایزوله آب پنیر است که در بین ورزشکاران بسیار محبوب است. تفاوت اصلی بین پروتئین آب پنیر و پروتئین آب پنیر در میزان پروتئین، چربی و لاکتوز است. پودر آب پنیر برای ورزشکاران به ویژه وزنه برداران مناسب است. در واقع مطالعات نشان داده است که استفاده از این مکمل در کنار تمرینات وزنه برداری می تواند قدرت و سایز را افزایش دهد. همچنین بیشتر از پروتئین سویا به کاهش وزن کمک می کند. از آنجایی که این مکمل حاوی آمینو اسیدهای شاخه دار است، به بازسازی عضلات کمک می کند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که مخلوط کردن پروتئین آب پنیر به طور جداگانه با غذا به عنوان نوشیدنی، نیاز شما به کربوهیدرات و پروتئین را قبل یا در حین ورزش برطرف می کند.

از ISO REASON استفاده کنید و وزن کم کنید

پروتئین ها در کاهش وزن بسیار مفید هستند. این به این دلیل است که شما برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید و این منجر به مصرف کمتر کربوهیدرات می شود. در نتیجه، بدن برای تولید انرژی خود چربی ها را می سوزاند و به روند کاهش وزن کمک می کند. از دیگر فواید این مکمل می توان به درمان سرطان، کاهش کلسترول، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش بیماری های قلبی عروقی و افزایش پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری در بدن اشاره کرد.

مشخصات محصول

حاوی پروتئین غلیظ، هیدرولیز شده و ایزوله است

حاوی آمینو اسیدهای ضروری برای بدن است

جلوگیری از تحلیل عضلات

در هر زمان می توان از آن استفاده کرد

افزایش توده عضلانی

تحت مجوز ایالات متحده

عضله سازی

پاس گلوتن

جذب سریع
 برای خرید پودر اولترا ایزو وی یونیورسال نوتریشن و خرید مکمل ورزشی کلیک کنید.


دستورالعمل برای استفاده

1 تا 2 قاشق از پودر را در یک لیوان شیر پرچرب یا نوشیدنی دیگر مخلوط کرده و بنوشید. دو بار در طول تمرین استفاده شده است. از یک قاشق غذاخوری و سپس یک قاشق غذاخوری بین وعده های غذایی و تا 45 دقیقه بعد از ورزش استفاده کنید.

نگهداری

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

پس از هر بار استفاده از بسته بودن درب محصول اطمینان حاصل کنید.

معرفی سازنده.

یونیورسال نوتریشن در سال 1977 در یک کارخانه کوچک در لیندن، نیوجرسی آغاز شد. یونیورسال در آن سال توسط خانواده ای سخت کوش و پرشور راه اندازی شد و تا به امروز هم تحت مالکیت خانواده است. امروزه تاسیسات تولیدی و دفتر مرکزی این شرکت در نیوبرانزویک، نیویورک واقع شده است.

بیش از چهل سال است که شرکت یونیورسال نوتریشن تغذیه ورزشی خود را در بازار عرضه می کند و محصولات آن در سراسر جهان در دسترس ورزشکاران است.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: